dijous, 16 d’abril del 2020

Andreuet, 10...

No us ho creureu… Ahir a la nit quasi m’agafa un infart i caic mig mort al terra del menjador de casa… La mare del Tanu!!



Per sopar vam menjar unes pizzes que havien fet entre la mare i l’Aleix… Jo no els vull culpar a ells però la veritat és que vaig passar mala nit…

Estirat al llit intentava dormir però la meva panxa feia un soroll terrible, semblava que hi hagués un concert dels Lexus!

Jo ho intentava però no em podia adormir, era terrible. I reconec que de tant en tant se m’escapava algun gas força pudent… També reconec que en alguna ocasió vaig amagar el cap sota els llençols però l’olor encara era més forta!!! Em trobava fatal i la veritat és que en un moment de desesperació em vaig imaginar a l’Aleix posant trossets d’ungles dels seus peus com a condiment de la maleïda pizza mentre la mare li deia:


- Sí, sí Aleix! Ungles de peu!!! Bona idea!!! Així els reventarà la panxa a mitja nit!!!



Fatal, em trobava fatal i no hi havia manera d’adormir-me…. Vaig mirar el rellotge i vaig veure que eren ja les 2’36h de la nit… Quin panorama! I jo encara despert!!! Potser un got d’aigua ho tiraria tot avall i faria fora als músics de la meva panxa…


Vaig baixar silenciosament cap a la cuina. Vaig obrir la nevera, em vaig omplir el got amb aigua ben fresqueta i, en tancar el llum per marxar cap a la meva habitació, em vaig quedar totalment a les fosques… Com que em coneixia el camí això no era cap problema però, de cop i volta, i com sortida del bell mig de l’infern, va aparèixer una llum blanca fortíssima al bell mig del menjador!!! La mare de Déu!!! 


- Aaaaaaaaaaaaggggggg!!!!!!!!! Ostreeeeeeesssssss!!!!!!


Ho reconec, se’m va escapar fins i tot una mica de pipi… 


- Però, pare!!!!!! Què fots dret al mig del menjador i amb la llanterna del mòbil oberta a màxima potència a les 2’45h de la nit??????



- Quin ensurt m’has clavat, fill!!! Doncs que em fa un mal la panxa terrible i estava assegut al sofà per veure si em passava, em dec haver adormit i de cop he sentit que algú sortia de la cuina!!!

Els dos vam riure molt, ens vam fer el petó de bona nit i vam maleïr la desastrosa pizza que ens havia preparat el Master Xeff Aleix!!!


Abans de marxar, una cançó de les fines!!! Aquests dies el meu pare ha fet una mica de neteja a l'armari que té ple de discos i de CD's i la veritat és que alguna cançó m'ha agradat!!!



 



3 comentaris:

Eric Granado ha dit...

Quin ensurt s'ha donat l'Andreuet. Que extrany que l'Aleix cuini.

Noa Díaz ha dit...

Ostres! Que malament ho deu haber pasat l'Andreuet

Paula Cañadas ha dit...

a mi m´ha semblat molt guay!!!


Paula Cañadas