diumenge, 19 d’abril del 2020

Andreuet 11 --- Les portes cap el cor...

El meu avi és un crack dels cracks. El meu avi és com el Messi dels avis. El meu avi és meravellós. El meu avi és el millor avi del món…


No patiu, ja sé que el vostre avi, sigui viu o mort, també és el millor avi del món! Tots els avis i les àvies, pares, mares i germans són els millors del món per nosaltres… Clar! Només faltaria, ho són perquè són els nostres i els estimem amb bogeria…


A veure, avui us parlo del meu avi perquè és una persona que sempre té una reflexió molt encertada a fer-me de cada cosa que li explico i em ve de gust dir-vos el que m'ha passat avui…

L’he trucat a mig matí per saber com estava… Jo no estava massa d’humor perquè mirant per la finestra havia vist un veí de l’escala de casa nostra que passejava, tranquil·lament, pel carrer amb el seu fill petit de cinc anys!!! Semblava com si anéssin a passejar per Terrassa! Però què feien!!! Està prohibit això!!!!
  • - Avi, què tal?? Com estàs?
  • Ostres, el meu net preferit!!! Molt bé, Andreuet!!! I tu??
  • Doncs una mica enfadat… perquè avui mirant per la finestra he vist a un veí passejant pel carrer amb el seu fill com si res, segur que anaven a Vallparadís! I clar això diuen que…
  • Para para!!! Això que m’estàs explicant ha passat per les 3 portes del cor???
  • Per on??? Per quines portes???
  • Sí, home! Les del cor, les portes que deixen entrar les coses al cor… A veure, anem per la primera porta, la de la veritat… Estàs segur que aquest veí anava a Vallparadís??? És veritat 100% que feia una cosa il·legal? Potser el pobre home tenia una cosa urgent o bàsica a fer…


Aquí l’avi Cisquet ja m’havia deixat amb un pam de nas…


  • A veure, seguim, ara toca la porta de la bondat… Això que m’estàs explicant ens aportarà alguna cosa bona a tu o a mi??? Si no es ha d’aportar res bo, no cal que m’ho expliquis!


Bfff… increible… quina lliçó m’estava donant l’avi…


  • I finalment, la porta de la necessitat… Això que m’estàs explicant és necessari que jo ho sàpiga???
  • Ostres, avi…
  • Doncs si no saps si és VERITAT del tot, si no aporta BONDAT a algú i no és NECESSARI, ja ho pots ben oblidar!
  • T’estimo, avi!


Doncs ja ho veieu, amb una simple trucada telefònica el meu avi m’ha explicat les tres portes per arribar al cor…
L'estimo tant...


3 comentaris:

Unai Peña ha dit...

Hola Roger, a mi m'agradat molt la cançó i també la lectura. La lectura m'ha servit per no di les coses sense estar segur.

Una abraçada

Unai Peña

Bet Ambros ha dit...

Hola Andreuet,
M'ha agradat molt la lectura i la cançó, la meva germana, la meva mare i jo l'hem cantat com si fos un karaoke.
Molts petons i abraçades.
Bet Ambros.

Daniel Pérez ha dit...

Hola Roger, a mi m’ha agradat molt la lectura I la canso.
Apuesta lectura m’ha fet reflexionar.
Una abraçada

Daniel Pérez