dilluns, 1 de juny del 2020

FASE 1 SÍ, PERÒ QUÈ HEM APRÈS????

Això ja comença a tenir una altra cara, oi??? Doncs sí, nois i noies, poc a poc anem veient la llum i ja som a la fase 1 del desconfinament!!! Estic molt content i suposo que vosaltres també! És una gran notícia!!! 


Però vull pensar que tot el que ens ha tocat viure no ho oblidarem en un tres i no res, oi?


Els meus pares ho tenen molt clar i per això hem fet un exercici de reflexió tots junts…


Ens vam asseure al voltant de la taula i amb quatre cosetes per picar i una taronjada boníssima feta pel meu pare vam començar a parlar del confinament i de tot el hem viscut en aquesta fase tan anormal de la nostra vida…


La mare va explicar que havia après que no ho podia controlar tot a la vida… que a vegades ens toca acceptar allò que ens passa i gestionar-ho el millor possible. Gran aprenentatge, mare!


El meu pare va explica que havia après que les estones dedicades als seus fills eren molt interessants i que s’havia adonat que fins ara n’havia dedicat massa poques… És a dir, el meu pare ha gaudit d’estar amb mi i sobretot de fer coses amb mi!!! M’encanta! Gràcies confinament!!!


Jo vaig explicar que havia après que a ser més organitzat… Sí, sí! Aquests dies a casa he volgut fer moltes coses: jugar, fer tasques escolars, llegir, dibuixar, escriure, fer activitat física… Però he necessitat organització!!! M’he fet un horari fantàstic i m’ha ajudat a poder-ho fer més o menys tot!! A partir d’ara segur que seré un noi molt més organitzat!!!


I finalment, el meu germà Aleix ens va explicar que havia après que les normes estan fetes perquè les respectem i les complimSí, sí. Acceptar les normes que tenim com a societat i respectar-les perquè aquesta és la nostra obligació com a bons ciutadans!! El meu germà, ja ho veieu, és un crack!


Doncs reflexió familiar i intentar treure profit de tot el que ens està tocant viure… No val ara sortir al carrer i viure com vivíem abans. Tot plegat ens ha de fer millors a tots i a totes!! I nosaltres ho lluitarem perquè així sigui!!!


I vosaltres, què heu après de tot plegat? Què no voleu oblidar de tot el que ens ha passat???


No m’oblido de la cançó, NO PATIU!!!


Quin tema més fi, m’encanta!