dimarts, 31 de març del 2020

Andreuet 3

Bones!

No m’he oblidat del concurs de llançament amb la boca de pinyols d’oliva, no patiu…

Suposo heu vist molts cops que a les carreres d’atletisme els guanyadors acostumen a ser atletes de raça negra, oi? L’Usain Bolt per exemple… 


Diuen els entesos que genèticament tenen unes capacitats físiques superiors que els permeten córrer a major velocitat o amb major resistència que d’altres persones… Doncs jo això ho sabia i vaig decidir fer el meu llançament de pinyol amb una oliva negra… Victòria fàcil. En canvi el meu pare va voler anar de llest i va fer el llançament, bé, l’intent de llançament, amb un pinyol d’oliva arbequina, d’aquestes petitones… I clar, enlloc de llençar-la ben lluny, se la va empassar! No es va ofegar ni res per sort però ens vam fer un bon fart de riure. Va ser brutal.

Avui en canvi ha sigut un dia tranquil… Al matí hem fet activitats de l’escola força entretingudes i ens ho hem passat molt bé. Avui els pares han decidit que tocava fer papiroflèxia… Quan ens ho han dit el tontet del meu germà petit s’ha posat a fer flexions amb un paper sobre el cap…

- Però què fas, nano!!! Papiroflèxia és fer formes amb un paper, no fer flexions amb un paper al cap!!!!

Hem agafat un tutorial, que estava penjat al blog de la meva classe, on s’explicava els passos per fer un conill de paper. Al vídeo trigaven uns 7 minuts però a casa meva ha sigut un autèntic drama:

· Pare --- Ha trigat uns 40 minuts i el resultat final semblava més un elefant que un conill.

· Mare --- Ha trigat només 25 minuts i la veritat és que ha fet cinc conills perfectes com el del tutorial…

· Andreuet --- He trigat 56 minuts i el resultat final ha sigut un tros de paper ben rebregat que m’ha servit per tirar-li al cap de l’Aleix i iniciar una guerra de boles de paper a casa…

· Aleix --- Amb 58 minuts ha tingut temps d’anar al lavabo dues vegades (primer líquid i després una cosa més pudent…), anar a la cuina a veure dos gots d’aigua i rebregar 4 papers blancs que ha destrossat sense haver sapigut fer ni el primer pas per construir el conill…

Ja ho veieu, de papiroflèxia només en sap la meva mare, però de gaudir d’activitats amb la família, en SABEM TOTS!

Apa, cracks! Fins la propera i recordeu #joemquedoacasa!

Ah, per qui vulgui provar de fer el conill...

 

7 comentaris:

TXELLCO ha dit...

Hola, sóc la Txell Comas, De 5é A. Ja he fet el meu conillet! Adeu, ja espero la história de demà!

Elisabet ha dit...

Que divertides són les històries de l'Andreuet
Arnau G.

Marc Ruiz ha dit...

He fet el conill, era complicat, em perdia molt i al final em va sortir.

Eric Granado ha dit...

Hola, he fet el conill de papiroflèxia, i la història a sigut molt divertida. 😘

Natàlia ha dit...

Hola,he intentat fer el conill pero no m'ha sortit. 😥😥😥😥

Unknown ha dit...

M´agradat molt las histories , soc el alex holtappels

Anònim ha dit...

M´agradat molt la papiroflexia i el pinyol d´oliva quina graçia.