dimecres, 1 d’abril del 2020

Andreuet 4...

Suposo que us passa el mateix que jo i no teniu ni idea del dia de la setmana que estem, oi? Avui dimecres… I avui comencem l’abril!!!! El meu mes preferit!!!! 

Aquests dies és curiós perquè normalment la meva mare es torna boja per veure, cada dia al vespre,  la previsió del temps després del telenotícies però aquests dies no ho vol mirar mai!!! Com que no hem de sortir de casa us diré que quasi prefereixo que plogui!!! No us agrada la sensació d’estar ben calentonets a casa mentre a fora està plovent?? Bufff… a mi em meravella!! I aquests dies encara més!

He pensat que els animals deuen estar ben contents sense haver-nos d’aguantar convivint amb ells al món, oi? És a dir, ara poden caminar per on vulguin sense haver-se d’amagar de la presència dels humans!!! Fins i tot he vist vídeos on es veuen porcs senglars per la Diagonal de Barcelona!!! Ostres, els que ho deuen passar malament deuen ser els coloms que sempre s’alimenten al pati de la meva escola!!! Ara no hi ha nens i si no hi ha nens no hi ha restes de menjar!!! De què cullera es deuen alimentar???? Abans veure’ls em posava de mal humor perquè trobo que són com rates voladores però ara, quan penso que potser no tenen menjar, em fan una miqueta de pena!! El primer dia que retorni a l’escola els hi deixaré el meu entrepà de paté amb llonganissa sencer per ells!!! No li digueu res a la meva mare, eh!

Per cert, parlant d’animals… alguns de vosaltres m’heu enviat fotos o vídeos del vostre conill de papiroflèxia… Mare meva, quin desastre!! Teniu pitjors mans que els porters de l’Espanyol!!!!

Ah per cert, avui he fet una cosa que m’ha encantat!!!!! He fet quatre dibuixos dels meus desitjant que tot vagi bé… els he donat al meu pare i els ha tirat per sota de la porta dels meus veïns!!! Segur que els ha encantat!

Vinga, aquí teniu un vídeo que us demostrarà que d’una mateixa cosa se’n poden fer moltes imitacions o versions… A mi m’encanta!



11 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!! Molt xulu aquest Andrauet!! Té raó i ara els coloms què menjen? També hi han molt altres videos on hi surten animals que passen per la carratera ja que nosaltres no hi passem.
Moltes gràcies!!

ivetcarrasco ha dit...

ES MOLT GUAI LA CANÇO

Anònim ha dit...

Hola!!Ha sigut molt divertit aquest Andreuet.Gràcies!!
Martina Nogués

Anònim ha dit...

Hola, sóc la Noa, ha sigut molt divertit aquest Andreuet!
Gracies!
Adeu.

Marc Ruiz ha dit...

La cançò els ha sortit molt xula, també m'ha agradat molt i combinen la veu molt bé

Eric Granado ha dit...

Hola, la cançó és la mateixa del primer capítol. Segueixo dient que és molt xula. 😉😉😉

Natàlia ha dit...

hola, la canço ès molt divertida

TXELLCO ha dit...

Molt xulo!!!!

Unknown ha dit...

Esta molt bé , alex h

Anònim ha dit...

M´agradat molt la canço.

Laia Martínez Hernández ha dit...

Està molt xulo gràcies! La canço està guay.