dijous, 2 d’abril del 2020

Andreuet 5...

Per què en general els homes no tenim gaire facilitat pel ball?




Tinc raó, oi? O potser només som els tres homes de la meva família?? No ho sé, de debò… No ho entenc. Però la veritat és que avui hem fet un joc d’imitar balls que posàvem en un vídeo i els balls masculins de la casa han sigut escandalosos!!! En canvi, la mare, quin art, quina manera de moure els seus quasi setanta quilos!!! Quina elegància i quina bellesa!!!

Ho heu provat mai vosaltres? En general a les dones els encanta ballar a totes, sí, sí, a totes. A la meva classe quan fem festes de final de trimestre totes les nenes de la classe ballen i a més de manera fantàstica! I alerta, sempre ballen fent coreografies  mínim 6-7 nenes juntes!!! Jo crec que fins i tot queden el cap de setmana per assajar coreografies!!!! En canvi els nois, la gran majoria eh!, sembla que ens hagi entrat un llangardaix als pantalons i ens movem de manera absolutament descoordinada!

Va, feu la prova!

Nosaltres hem intentat fer aquesta i us ben asseguro que ha sigut un panorama!!!

Al meu pare quasi se li treu l’espatlla de lloc, a l’Aleix se li han estripat els pantalons que portava i a mi se m’ha estripat el mitjó dret quan he intentat fer un doble salt… En canvi, la mare, una delícia!!!

Ja m’explicareu a veure vosaltres què tal!!!


9 comentaris:

Laia Nogues ha dit...

Hola he rigut molt amb el comentari de que els pares ballaven malament!!!!!!!!!!

Laia Nogues ha dit...

Hola he rigut molt amb el comentari de que els pares ballaven malament!!!!!!!!!!

Marc Ruiz ha dit...

Ha sigut molt difícil per a mi, ja que no s'em dona bé ballar.

Natàlia ha dit...

Hola, m'ha agradat molt el ball

Eric Granado ha dit...

Hola, molt xulo l'Andreuet. A mi no se'm dona bé ballar. 😥

TXELLCO ha dit...

Holaaaaaa, jo no ho he provat, no m'agrada gens ballar!!!
Txell

Unknown ha dit...

Hola esta be el ball , Alex h

Anònim ha dit...

Jo he fet el ball de dance monkey i el meu pare
lommes fer una mica ho ha fatal.

Laia Martínez Hernández ha dit...

Molt xulo el ball !! Ara ja se que puc fer. Jejej