dimecres, 8 d’abril del 2020

Andreuet 8

Vosaltres no ho sé però jo li començo a trobar la gràcia a això del confinament… La veritat és que estic aprofitant força el temps per aprendre coses que normalment no feia i que, la veritat sigui dita, tampoc mostrava massa interès en fer-les…

Per exemple: estic ajudant a cuinar! Sí, sí! Avui per exemple he ajudat a fer les mandonguilles que ens hem cruspit per sopar!
A veure tampoc ha sigut una tasca molt complicada perquè només havia de treure les boles de carn del recipient de plàstic del Bonpreu i arrebossar-les amb farina… Ho he fet la mar de bé!!! I després les posàvem a la paella on ja hi havia oli ben calent! Però això ja ho controlava el meu pare! Si us soc sincer jo abans pensava que les mandonguilles es feien bullint-les amb aigua…


A veure, més coses… també estic ajudant a la mare a posar i treure roba de la rentadora… Això és fàcil, només et castiga una mica l’esquena perquè t’has d’anar ajupint, però nosaltres arrai que som joves! El tram més fotut és quan poses la roba a la rentadora perquè encara està bruta i s’ha d’anar amb compte… de fet fent aquesta tasca vaig descobrir l’altre dia que, sense voler, vaig tacar una mica els calçotets que tinc de la Patrulla Canina...estaven tacats  pel darrera… Ja ho diu el meu pare que em tiro massa gasos!!! Quan la roba surt neta és una altra cosa ja! M’encanta olorar la roba acabada de sortir de la rentadora, ja veureu, proveu-ho! Ara bé, si us passa com a mi que just quan esteu olorant uns sostenidors de la mare ben nets i polits us veu el vostre pare, més val que tingueu una explicació a punt!! Jajajajajaja!!! Quin fart de riure ens vam fer!

Ah, i una altra cosa que estic aprenent aquests dies és que cal fer activitat física habitualment perquè a la que et despistes o relaxes una mica trobes massa ràpidament el gust a estirar-se al sofà i després tot fa mandra!!! Vinga, energia al màxim!!!

I una darrera cosa, avui tot sopant la mare ens ha preguntat què és el primer que ens agradarà fer quan ja puguem sortir de casa i les respostes han sigut genials…:

Pare --- Anar a fer un sopar romàntic amb la mare!!
Mare --- Passejar tota la família pel parc de Vallparadís!
Aleix --- Fer una trobada familiar i omplir d’abraçades i petons a tothom!
Andreuet --- Mirar al cel, i cridar ben fort “Planeta Terra, des d’avui et cuidarem millor!”





5 comentaris:

Noa Díaz ha dit...

Ha sigut molt divertit aquest Andreuet!!!

Natàlia ha dit...

Que be treballes Andreuet

Eric Granado ha dit...

Hola, a mi la meva proposta preferida és la de l'Andrauet.

Unai Peña ha dit...

Ha sigut molt divertida l'història i interesant.

Avui és el Sant de la meva Germana i mu estic pasant molt bé.

Unai Peña

Anònim ha dit...

Quines bones ideas an tingut tots!