dilluns, 6 d’abril del 2020

Andreuet 7...

A veure, nois i noies de Catalunya, que estiguem confinats a casa amb la família i que tinguem temps per fer moltes coses que normalment no podem fer, NO VOL DIR que haguem de FER COSES QUE NO SABEM FER!!! I una altra cosa molt important:  no tot es pot APRENDRE MIRANT UN TUTORIAL!!!!

Us ho explicaré amb detall, no patiu. Diumenge al matí el meu pare, en Marçal, es va llevar amb un estat d’ànim penso que excessivament eufòric!! Sabeu què és l’eufòria, oi? Un estat d’eufòria és dona per exemple amb les campanades de Cap d’Any, o quan et donen una molt bona nota aen un control o quan la noia que t’agrada et demana el llapis o quant t’estàs fent pis a sobre i la profe et dona permís per anar al lavabo… És a dir, estats d’eufòria, emoció màxima!
 Bé, anem al gra… No sabem el per què però el meu pare és va llevar eufòric i enmig d’aquesta emoció va dir la frase del dia:

- Avui farem sessió de perruqueria!!!!

La mare de 10… L’Aleix i jo ens vam mirar amb la mateixa cara que ens mirem quan la nostra mare pregunta a qui li toca baixar la brossa… A mi no, per favor!!!



El pare va posar una cadira a davant de la pica del lavabo, va fer seure a l’Aleix davant del mirall i amb una màquina d’aquestes de rapar caps va procedir a intentar tallar el cabell del nostre estimat Aleix… Però per sort abans va aparèixer la mare…

- Es pot saber què esteu fent, Marçal?

- Que no veus quin cap que porten els dos? Amb el confinament no podem anar al barber!

- I penses fer-ho tu? Si no ho has fet mai…

Aquí és on l’Aleix i jo vam pensar que estàvem salvats, però no va ser així. Els pares van decidir mirar un tutorial al youtube d’un rus musculós que amb un castellà  poc comprensible explicava com passar correctament la màquina de rapar a un nen… Si abans, sense el tutorial, ja em feia por el tallat que ens faria el nostre pare, després de veure el tutorial del rus encara em feia més por…

Finalment el pare i la mare van començar la sessió improvitzada de perruqueria i poc a poc van enllestir el pentinat del meu germà Aleix… Sabeu el pentinat del Tintin, oi? Doncs al meu germà li van fer el del Caillou!!!! Jajajajajaajja!!! Quin fart de riure, pobre Aleix!!! Rapat com si fos un militar!!!!!

Quan van acabar amb ell (de pentinar-lo em refereixo…) va començar la persecució per atrapar-me a mi, però amb la mala sort que en entrar corrents a la meva habitació per amagar-me sota a taula vaig xocar violentament amb la pota del llit i vaig caure adolorit al terra… Atrapat fàcilment…

Resumint, que m’han rapat com una bola de billar i que m’he trencat el dit petit del peu dret. Quin drama! I tot perquè el meu pare va creure que amb un tutorial ho aprendria tot!!! 

No us refieu dels tutorials ni dels plans creatius dels pares!!!


Ah, i un poso un acudit gràfic que sempre em fa molta gràcia!

 

9 comentaris:

Natàlia ha dit...

Doncs quina mala passada pels germans...

Noa Díaz ha dit...

Mare meva! Quina Gracia feran els dos germans!

Eric Granado ha dit...

Hola, l'Andreuet és molt divertit i l'acudit fa molta gracia. 🤣🤣
Adéu.

Eloi Tort ha dit...

Hola.El meu pare es perruquer i a casa no tenim aquest problema💇‍♂️💇‍♂️💇‍♂️.

TXELL COMAS ha dit...

Molt gracios!!!

ORIOL R ha dit...

M´ha gradat molt ...i es molt divertit

Unknown ha dit...

Molt gracios , esta be Alex h

Anònim ha dit...

Pobre el Andrauet i l´Aleix!

Anònim ha dit...

m'agradat molt aquesta historia alex h