divendres, 3 d’abril del 2020

Andreuet 6...

Avui al matí a casa hem tingut una mica de guerra… El pare s’ha llevat d’hora i ha anat a comprar al forn de la cantonada de casa… Prenent totes les mesures de seguretat que marquen les autoritats ha comprat pa i alguna pasta per esmorzar tota la família… Gran detall!

Quan l’Aleix i jo ens hem llevat i hem vist l’esmorzar hem fet bots d’alegria!!! Com aprenem ara a valorar les coses!!! Aquest ha sigut el primer dia que hem comprat l’esmorzar al forn!!!! Bé, anem per feina… Nosaltres ens hem cruspit un bon tall de coca i un croissanet petit cadascú… Quan hem acabat d’esmorzar, hem desparat la taula amb l'ajuda del pare i hem deixat el plat on quedaven 3 croissanets a la cuina… Ens hem posat a fer deures i al cap d'una estona mentre treballàvem hem vist passat l’ombra del pare volant cap a la cuina… 
 
  - Qui recullera s’ha menjat els croissanets que hi havia en aquest platet????

Uf… El nostre pare estava fora de sí… Resulta que quan ha desparat la taula ha vist els 3 croissanets i ha pensat que se’ls cruspiria a mig matí tot fent un cafetó, però de croissanets res de res!!! Jojojojojojojjjooo! Algú se'ls havia menjat!!! Segur que l'Aleix!

A ell no li ha fet tanta gràcia i ben aviat ha vingut a demanar explicacions al menjador…

- A veure, rates carnívores, qui de vosaltres s’ha cruspit els croissanets?

- Jo no, pare…

- Jo tampoc…

El pare ha esbufegat com un gat enfadat tres vegades. Ha mirat al cel i s’ha passat les mans per la cara amunt i avall un total de cinc cops. Tensió màxima…


 - Us ho tornaré a preguntar… qui cullera s’ha cruspit els meus croissanets????

- Jo no, pare…

- Jo tampoc, però a veure, tampoc eren teus, no???

Uf… El meu germà estava jugant amb foc…

- Eren meus perquè he dit que me'ls acabaria jo si ningú més els volia!!!! O no ho heu sentit??? Han desaparegut per art de màgia??

De sobte, la mare ha sortit del lavabo amb el seu barnús de la Frozen, caminant com una top model i amb molta tranquil·litat ha dit el que seria la frase més bona del dia:

- Me’ls he menjat jo, carinyo. A tu no et convé menjar tantes pastes…
 

Brutal… En Marçal s’ha quedat sense paraules i nosaltres aguantant-nos el riure per no fer enfadar encara més al nostre pare...

I la mare ha seguit caminant tot xino xano cap a la seva habitació per canviar-se… Olé tu!!!

Parlant d’art de màgia… Avui us deixo un truc que he fet a casa i m’ha sortit de meravella! Ja m’explicareu què tal us ha anat a vosaltres!!! Es pot fer amb un regle o un cobert o qualsevol pal que tingueu a casa!!! Que la màgia us acompanyi!!!



4 comentaris:

Unai Peña ha dit...

Hola Roger, espero que estiguis bé. A mi la història ha sigut molt divertida i el truc de màgia també. La meva germana al principi ha picat però desprès ha sapigut.
Una abraçada.
Unai Peña

Eric Granado ha dit...

Hola, l'Andreuet és molt divertit. El truc de màgia és molt xulo.

Unknown ha dit...

M´agradat el truc de màgia esta xulo.

Anònim ha dit...

Ami tambe em pasa lo de els croissanets i jo e fet el truc de
magia i no l'han sapigut esvrinar.