dissabte, 11 d’abril del 2020

Andreuet 9....

Hola, amics i amigues!!! Com va la Setmana Santa??? Una mica estranya, oi?? Totalment d’acord! És una Setmana Santa molt diferent al que estàvem acostumats però segur que també us ho esteu passant molt i molt bé, i el més important és que esteu amb part de la gent que més us estima, oi?? Està molt bé això de poder passar moltes hores amb els nostres… A mi m’encanta!! 
Avui per exemple m’ha trucat en Joel,  el meu amic de l’escola, perquè em trobava a faltar i ha volgut xerrar una estona amb mi. Ha sigut bonic tornar-lo a sentir després de molts dies sense saber d’ell… La veritat és que m’ha fet il·lusió. En Joel té els pares separats, i aquests dies passa la majoria de la Setmana amb el seu pare, i el cap de setmana se’n va amb la seva mare i la seva germana. Ja ho veieu, té dues cases! M’agrada perquè ell sempre té la capacitat de veure les coses que li passen de manera positiva. Ell sempre diu que l’important no és allò que et passa si no com reacciones tu davant d’allò que et passa… Us poso un exemple:
Avui tot esmorzant el meu germà ha abocat el got de llet sobre la taula… Tot fet un nyap… En un primer moment he pensat que hi hauria un terrabastall però la veritat és que he quedat amb un pam de nas. El pare no ha perdut els nervis i li ha demanat a l’Aleix que portés el rotlle de paper de cuina i entre els dos ho han anat recollint…
- No passa res, Aleix. Aquestes coses a vegades passen...
De debò que he al·lucinat… Fa un parell de mesos em va passar el mateix a mi, got de llet pumbaaaaa!! Tot sobre la taula… Quan dic pumbaaaa vull dir que va caure, no el porc senglar del Rey León, eh! Doncs quan va caure el got de llet el pare va entrar en erupció…


- Ostresssss noi!!!! Però què fotssss!!!! Sempre igual home!!!!! Ja està bé eh!!!!!!
Va rondinar i remugar com a mínim durant 2 minuts i no va moure un sol dit per ajudar-me…
Ei, i no li retrec eh! Al contrari, m’alegra que ara aprengui a controlar millor les seves emocions!!!
Va ja acabo, que avui estic xerrant molt!
Acabo proposant-vos una activitat que avui hem fet a casa… En un full heu d’escriure 3 grans temes: M’AGRADA --- SOC ---- PUC SER o VULL SER…
I heu de fer un full de cada membre de la família que participi al joc. Cadascú ha de tenir el seu full, amb el seu nom, i els 3 grans temes...
Després heu d’anar escrivint una cosa a cada tema de cada membre de la vostra família, de manera que si sou 4 com nosaltres, doncs sortiran 4 coses a cada temàtica del vostre full. Heu de pensar bé què li voleu posar, i ha de ser en sentit positiu!!! Una estarà escrita per vosaltres i les altres pels vostres familiars! A casa ens ha encantat!!! Ho voleu fer??? 

A casa ens hem posat a la taula del menjador, cadascú ha preparat el seu full ben guapo i després hem començat a escriure, quan tothom ja havia escrit una cosa a cada temàtica, ho passava al que seia al de la dreta i llavors havies d'escriure una cosa a ada tema pensant en la persona de qui era el full!! Ho enteneu, oi?

Si ho feu m’expliqueu què ha sortit al vostre full, eh!!
Us deixo el meu de mostra!!!


Abraçada i petons per tothom!!!

7 comentaris:

Noa ha dit...

Que divertit deu ser fer aquest joc amb la familia.
Gracies.
Adeu

Unknown ha dit...

M´agradat molt aquet lloc.alex h

Elia Diaz ha dit...

Que divertit el joc!

Laia Martínez Hernández ha dit...

Ha estat una pasada!!! Mercii.

Anònim ha dit...

Hola, aquestes històries de l’Andreuet son molt divertides i originals.
Que guai, gràcies!!!
Clàudia Verdés

Eric Granado ha dit...

Hola Andreuet jo faré l'activitat amb la meva germana i la meva mare.

Eloi Tort ha dit...

Son molt intarasants les histories de l' Andreuet.